Home Sweet Home - Livet hos mig

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2014

Blixtar och dunder - Välbehövligt!

Av Sandra Andersson Kallin - 10 augusti 2014 13:12

Blixtar och dunder är vad vädret bjudit på nu under morgonen. Rätt skönt och det gjorde verkligen susen för luften ute. Otroligt härligt var det att promenera med hundarna idag. Det tyckte nog grabbarna grus också 1,3 mil och vi är alla tre väldigt nöjda. Spår får vänta till efter jobbet helt enkelt. Grizzly är ju tacksam att spåra med han lunkar på och gör liksom det han ska. Dante han tycker minnsan att matte gjort bort sig som glömt belöningarna på apporterna så nu hoppas jag att jag jobbat tillbaka det. Grizzly skulle behöva töma ur lite energi på typ sandgop eller liknande. Ja, vi får se vad kvällen bjuder på helt enkelt.


 

  I övrig känns det som att jag har alldeles för mycket att tänka och fundera på. Jag behöver verkligen prioritera om visa saker i mitt liv... Jag behöver, ja jag vet vad jag behöver och nu är det dags för lite förändring. Jag har sagt det och försökt så många gånger tidigare men nu är botten nådd eller hur man ska säga. Fokus på att må bra, ha lugn och se till att sortera bort energitjuvar. Punkt. Magsår delux som inte läcker som det ska gör sitt helt klart men att för en stund må bättre och sedan falla tillbaka i gamla mönster fungera inte. Jag vet hur det är att få må bra och det är så det ska vara och inget annat. Ord och inga visor helt enkelt ;)



Åååå just titta vad jag har fått, otroligt fint ljus som tack för undvakten under veckan. Så otroligt fint, vet inte om jag ska våga tända det alls. Hihihihi så fint att titta på och passar liksom in med resten av inredningen i mitt hem :)

 


Nu är det bara att ladda om för lite jobbzer i ett par eller jag menar si så där 5 timmar ;) Vi har goooooda pizzzor ute på Pizzeria Holmen i Köpmanholmen - Kommsi kommsi! :)

But first just let me drink som coffee ;)

 

 
  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Andersson Kallin - 5 februari 2015 18:55

2015 och ja, det har hittills varit ett mycket bra år! Som sagt livet är annorlunda och väldigt mycket bättre. Att prioritera sig själv är det bästa jag någonsinn börjat göra. It´s all about me - Å det är så mycket bättre! Det sägs att man har två li...

Av Sandra Andersson Kallin - 4 september 2014 23:00

Ja, alltså den här veckan har verkligen varit upp och ner... Men huvudet är upp och fötterna är ner :) Precis som det ska vara. I lördags var det hundträning och vi startade upp med lydnad ;) Fjanten går fint och efter träningen i tisdags känner jag ...

Av Sandra Andersson Kallin - 29 augusti 2014 11:11

Ja så känns det idag! Allvarligt! Ja, det verkar trots allt som om jag har lite muskelr i min kropp ändå... Igår startade jag upp min morgon med Muskelbehandling. Jag gick dit med öppetsinne och inga förväntningar alls mer än att det mest troligt sku...

Av Sandra Andersson Kallin - 27 augusti 2014 22:31

Som alla vet som känner mig är planering i mitt liv a och o. Att flytta hemifrån i tidiga år och samtidigt både plugga och jobba är inte det lättaste. Samtidgt få ihop en vardag där man ska hinna med vänner, familj, pojkvän och allt annat som hör ton...

Av Sandra Andersson Kallin - 18 augusti 2014 12:29

En härlig helg till ända och nu är det måndag! Helgen har innehållit jobb, hundträning, vänner och familj - Bästa blandningen helt klart! Å jisses vad jag har skrattat i helgen - Underbart, var länge sedan jag skrattade så mycket.   Fredagskvälle...

Presentation


Sandra heter jag och bor i den lilla staden Örnsköldsvik. 30+ Bor med mina 2 Dobermannhanar och mina naken katter. Hundarna och katterna är en väldigt stor del av mitt liv. Lägger även ner en hel del tid på heminredning då jag tycker det är väldigt roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards