Home Sweet Home - Livet hos mig

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sandra Andersson Kallin - 5 februari 2015 18:55

2015 och ja, det har hittills varit ett mycket bra år! Som sagt livet är annorlunda och väldigt mycket bättre. Att prioritera sig själv är det bästa jag någonsinn börjat göra. It´s all about me - Å det är så mycket bättre! Det sägs att man har två liv och att det andra börjar efter att man insett att man bara har ett liv - Var nog faktiskt helt enkelt det som var vändpunkten. Som sagt mitt liv är långt ifrån perfekt men jag försöker göra det bästa utav det jag har. Jag uppskattar och värderar mycket annorlunda idag.


My darlings kissekatter är goa glada å mysiga som alltid <3

 


Det tränas på rätt flitigt på gymmet och jag älskar´t - Otroligt roligt, sjukt motiverad! :) Åter igen tror jag stenhårt på - Mål, planering, motivation och disciplin. Å det ger resultat, me like! Hahaha Som sagt det är ett spännande år!

 

Nu har jag dock varit förkyld i en vecka... Trist som tusan men ja, bara att vila å sedan är det bara på´t igen ;) Motivationen på topp - Jajamensann! :D


Hundträningen har legat på is känns det som. Jag har tränat lydnad, men inte så mycket. Hundarna har mest fått varit hundar och det har gjort dom gott. Nu är jag dock galet taggad för att köra igång igen. Träning på lördag och en hel helg med skyddsträning nästa helg! Wopp Wopp


 


2014 avslutades med mycket kvalitets tid med nära och kära och 2015 har börjat precis så också - Jag kan inte annat än njuta av nuet helt enkelt! Mina tre favorit småmänniskor har jag haft turen att tillbringa lite extra tid med också!


 

Från att ha varit en person som inte riktigt haft ro att tillbringa tid hemmavid, njuter jag nu av varje sekund jag tillbringar i mitt hem. Trivs som sagt väldigt bra med min tillvaro. Mycket att ta i tu med, mycket runt omkring men känslan av att allt helt enkelt betas av och sakta men säkert faller på plats den känslan är ja, rätt obeskrivlig faktiskt! :)


Nicole - Är hon världens sötaste så säg?!

 


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra heter jag och bor i den lilla staden Örnsköldsvik. 30+ Bor med mina 2 Dobermannhanar och mina naken katter. Hundarna och katterna är en väldigt stor del av mitt liv. Lägger även ner en hel del tid på heminredning då jag tycker det är väldigt roligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards